Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Content Marketing optimaal integreren in uw bedrijf, hoe pakt u dat aan?

Expert community,

Deze sessie is geannuleerd. Wij verwittigen u als deze Expert Community opnieuw wordt georganiseerd.

Om redenen die buiten onze macht liggen, is het programma voor deze sessie licht gewijzigd.

De Orange case zal niet worden gepresenteerd, maar we zullen het thema wel bespreken met Pieter Vereertbrugghen, managing partner van Cypres en co-auteur van "Gids voor Content Governance" en Fabio Gilio, Digital Marketing Expert and Co-Founder We Are Digital.

Vroeger was de communicatieafdeling diegene die de boodschappen uitstuurde voor een bedrijf. Nu echter, in tijden van Internet, sociale netwerken en mobiele, is iedereen – medewerker, klant, concurrent,…– een mogelijke berichtgever over uw bedrijf. We zijn van top-downpublishing terechtgekomen in een netwerk van relaties waarin conversatie en engagement cruciaal zijn.

Vragen zijn: welke gemeenschappelijke richtlijnen, normen en procedures kunnen we ontwikkelen om ons merk zo goed mogelijk te beschermen en te versterken? Hoe kunnen we content marketing integreren en efficiënt organiseren over de verschillende departementen? Welke department neemt hier de leiding?  Hoe laten we de departmenten zo goed mogelijk samenwerken? Hoe zorgen we voor een goede samenwerkingen tussen data en content? ...

Deze Expert Community Content Marketing sessie van 13 maart geeft u een algemeen overzicht van de belangrijkste stappen en de voornaamste principes bij het opzetten van uw eigen integratiekader.

  • Pieter Vereertbrugghen, managing partner van Cypres en voorzitter Custo; medeauteur van de Gids voor Content Governance.
  • Fabio Gilio, Digital Marketing Expert and Co-Founder We Are Digital

Cypres en WAD werken al enkele jaren samen. Zij zijn gespecialiseerd in Content Strategy, evaluatie en governance van 'knowledge-intensive' projecten.

Informatieuitwisseling staat centraal in elke Expert Community. Er is ruimschoots tijd voorzien tijdens de sessie om vragen te stellen en ervaringen uit te wisselen met elkaar.

Programma

  • Content Marketing

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

Deelname aan de Expert Communities is volledig gratis en exclusief voorbehouden aan leden van UBA.