Expert Community Paid Media

De Expert Community Paid Media is hoofdzakelijk gericht op adverteerders voor wie de aankoop van media een belangrijk onderdeel van hun strategie uitmaakt. Deze Community is gericht op Media, Marketing, Communication en Advertising Managers/Directors.

Welke domeinen behandelt de Community Paid Media?

De onderwerpen die deze Community behandelt houden verband met het Belgische medialandschap en worden transversaal geanalyseerd. Een Trendwatcher-module presenteert en analyseert de laatste trends op de markt, met de hulp van door UBA aangestelde mediaspecialisten. Er wordt een brug geslagen naar het CIM via de adverteerders die er UBA vertegenwoordigen.

Bestuur

  • Walter Torfs

    Voorzitter
    BNP Paribas Fortis: Head of Branding, Communication & Quality
  • Joris van Aken

    Voorzitter Digital
    L'Oréal Luxe: Head of Digital
  • Corinne Verstraete

    Voorzitser TV
    AB InBev: Connections Manager
  • Miguel Aguza

    Voorzitter Print, Radio en Out Of Home
    Ikea Belgium: Country External Communication Manager

Hoe werkt het?

Deze platforms resulteren in bruikbare deliverables zoals:

  • Position Papers waarin het standpunt van adverteerders over key onderwerpen zoals Ad Blockers, Native Advertising, de DAB+-norm enz. wordt uiteengezet
  • Modelcontracten of typedocumenten die kunnen helpen bij het aangaan en onderhouden van agentschapsrelaties
  • Guidelines die een leidraad bieden om beslissingen te nemen binnen uw bedrijf
  • Presentaties van de besproken topics

Deelname aan de Expert Communities is volledig gratis en exclusief voorbehouden aan leden van UBA.