Afgelopen Master Classes

  1. di 12 dec. 13:45 - 17:30

    Hoe laat u uw sponsorprogramma's maximaal renderen?

    • Sponsoring & Events
  2. vr 8 dec. 13:45 - 17:30

    Hoe evalueer ik het creatieve voorstel van mijn reclamebureau?

    • Agency
  3. di 5 dec. 13:45 - 17:30

    Hoe het insight kiezen dat alle belangrijke actoren zal motiveren?

    • Research & Insights
  4. di 5 dec. 09:00 - 12:45

    How to win an Effie?

    • Research & Insights
  5. Wat is de kracht van digitale transformatie en hoe beïnvloedt dit ons als marketeer en consument?

    • Brand Strategy
  6. do 30 nov. 13:15 - 17:00

    Hoe geef ik een goede briefing?

    • Agency
  7. Hoe pas ik mijn "visual marketing" strategie aan de verschillende on- and offline ontwikkelingen aan?

    • Data & Technology
  8. di 28 nov. 13:45 - 17:30

    Hoe zet ik een duurzame sociale media strategie op in een B2B omgeving?

    • B2B
  9. vr 24 nov. 08:45 - 12:30

    Hoe haal ik alle kennis uit een groep? 

    • Employer branding
  10. do 23 nov. 13:45 - 17:30

    Hoe brief ik een Content Marketing bureau omtrent strategie en campagne?

    • Content
  11. wo 22 nov. 13:45 - 17:30

    Hoe meet ik de ROI van mijn deelname aan een beurs of een event?

    • Sponsoring & Events
  12. di 21 nov. 13:45 - 17:00

    Hoe laat ik beïnvloeders de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

  13. vr 17 nov. 13:45 - 17:00

    Hoe laat ik beïnvloeders de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

  14. do 16 nov. 13:45 - 17:30

    Hoe genereer ik meer websiteverkeer met Growth Hacking?

    • Content
  15. Hoe maximaliseer ik de bijdrage van mijn mediabureau?

    • Agency
  16. Hoe kan ik meten hoe tevreden mijn klanten zijn om zo de klantervaring te verbeteren?

    • Research & Insights
  17. vr 27 okt. 13:45 - 17:30

    Hoe bepaal ik mijn web content strategie?

    • Content
  18. do 26 okt. 08:45 - 17:00

    Hoe haal ik meer resultaten uit mijn brainstorm?

    • Skills
  19. Hoe overtuig ik een publiek en spreek ik kort en krachtig?

    • Skills
  20. Hoe zorg ik voor een maximale impact van in-store communicatie op het gedrag van de shopper?

    • E-commerce & Sales
  21. Ontdekt de kracht van omni-channel activatie

    • Media
  22. wo 18 okt. 13:45 - 17:30

    Hoe verfijn ik mijn storytelling skills en vertaal ik ze naar een transmediaal verhaal? 

    • Skills
  23. di 17 okt. 13:45 - 17:30

    Hoe introduceer ik marketing automation in mijn bedrijf, zonder de valkuilen?

    • Data & Technology
  24. Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    • Brand Strategy
  25. Hoe kan ik de integratie van sociale media in mijn B2B contentstrategie verbeteren?

    • B2B