Afgelopen Master Classes

  1. Hoe leid ik een ontwerpopdracht voor een merk/verpakking in goede banen?

    • Agency
  2. vr 9 mrt. 13:45 - 18:00

    Hoe maak ik een digitaal marketing plan en optimaliseer ik het gebruik van de verschillende kanalen?

    • Brand Strategy
  3. do 8 mrt. 13:45 - 17:30

    Hoe ga ik om met de mobiele vooruitgang?

    • Media
  4. di 6 mrt. 13:45 - 17:30

    Hoe beheer ik de identiteit van mijn merk in een gefragmenteerde samenleving?

  5. Wat is virtual reality marketing en hoe produceer en distribueer ik een 360° video? 

    • Data & Technology
  6. di 27 feb. 13:45 - 17:30

    Hoe organiseer ik een media pitch? Moet ik er eigenlijk wel één doen?

    • Agency
  7. vr 23 feb. 13:45 - 17:30

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn e-mailcampagnes de beste respons opleveren?

    • Content
  8. do 22 feb. 13:45 - 17:30

    Hoe brief ik een evenementenbureau?

    • Agency
  9. wo 21 feb. 13:45 - 17:30

    Hoe vergoed ik mijn communicatiebureau?

    • Agency
  10. di 20 feb. 13:45 - 17:30

    Bureaus, regies, mediabureaus... wie doet wat en hoe efficiënt samenwerken?

    • Media
  11. Hoe versterk ik de effectieve impact van mijn campagne en neem ik de doelgroep mee in het verhaal en de boodschappen van mijn merk?

    • Research & Insights
  12. Waar hebben designers het over?

  13. wo 7 feb. 13:45 - 17:30

    Hoe bepaal ik het agency roster dat het best aansluit bij wat mijn bedrijf nodig heeft?

    • Agency
  14. di 6 feb. 13:45 - 17:30

    Wat is een ‘insight’ en hoe kan het juiste inzicht leiden tot succes?

    • Research & Insights
  15. Hoe bereid ik mijn organisatie voor op nieuwe markten?

    • Employer branding
  16. di 30 jan. 13:45 - 17:30

    Hoe evalueer ik het creatieve voorstel van mijn reclamebureau?

    • Agency
  17. vr 26 jan. 13:45 - 17:30

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn medewerkers ambassadeurs van mijn bedrijf worden?

    • Employer branding
  18. Hoe kan ik via een systemische aanpak extra groei en sterke merkrelaties creëren?

  19. wo 24 jan. 13:45 - 17:30

    Hoe kies ik mijn communicatiebureau?

    • Agency
  20. Hoe SEO algoritmes begrijpen en bespelen voor een optimale weergave in Google?

    • Research & Insights
  21. do 18 jan. 13:45 - 17:30

    Hoe kan ik mijn mediaplan naar waarde inschatten? Basisbegrippen

    • Media
  22. di 12 dec. 13:45 - 17:30

    Hoe laat u uw sponsorprogramma's maximaal renderen?

    • Sponsoring & Events
  23. vr 8 dec. 13:45 - 17:30

    Hoe evalueer ik het creatieve voorstel van mijn reclamebureau?

    • Agency
  24. di 5 dec. 13:45 - 17:30

    Hoe het insight kiezen dat alle belangrijke actoren zal motiveren?

    • Research & Insights
  25. di 5 dec. 09:00 - 12:45

    How to win an Effie?

    • Research & Insights