Home
Knowledge hub
-
UBA Training 24/7: nieuwe reeks video-opleidingen
De komende weken lanceren we één of meerdere nieuwe UBA Training 24/7 video-opleidingen. Deze focussen op de fundamentals van marketing en communicatie en zijn 24 uur op 24, 7 dagen op 7 beschikbaar. De geschikte manier om nieuwe inzichten te verwerven op jouw eigen tempo. Als UBA-lid heb je exclusief en gratis toegang tot deze opleidingen.
-
Luc Suykens vervoegt het wereldwijd leiderschapsteam van WFA
WFA heeft zijn leiderschapsteam versterkt met vijf nieuwe business leiders die toetreden tot het Executive Committee. Senior executives van AB InBev, Ferrero en Tata zullen worden vergezeld door de hoofden van twee nationale verenigingen, de ISA in India en de UBA in België, na hun verkiezing op de Global Marketer Week 2024 in Toronto.
-
Koen Verwee juryvoorzitter Belgian Marketing Awards
Koen Verwee is dit jaar de juryvoorzitter van de Belgian Marketing Awards. De CEO van Mediahuis België zal samen met een twaalfkoppige jury de Belgian Marketing Company of the Year, The Young Belgian Marketing Company of the Year en The Marketing Leader(ship) of the Year verkiezen.
-
Hoe een efficiënte geprinte media campagne realiseren?
Aan het woord, Bruno Liesse. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Welke rol speelt geschreven pers in een strategisch communicatieplan?"
-
De sleutels tot succes voor webshopoptimalisatie
Jaarlijks voert Becom, de Belgische e-commerce federatie, een onderzoek bij ongeveer 1000 consumenten om hun intenties, attitudes en verwachtingen ten opzichte van online winkelen te begrijpen: The Belgian Online Shopper Survey. Deze data werden gecombineerd met de inzichten van Hybrid die de afgelopen jaren meer dan 200 brands en omnichannelretailers in depth auditeerden op hun digitale marketingaanpak. De outcome? Een krachtig recept voor een succesvolle webshop. Ontdek de ingrediënten van Becom & Hybrid voor een beter presterende webshop.
-
Een recordeditie van de UBA Trends Day
Op donderdag 25 april openden we opnieuw de deuren van de ING Arena voor de UBA Trends Day. Meer dan 1.450 professsionals en 200 studenten waren aanwezig voor de inspirerende sessies van Erin Meyer, Pieter Abbeel, Livia Fioretti, Ken Hughes & Jesús Cochegrus. We blikken terug op een zeer geslaagde editie.
-
Hoe kan reclame aanzetten tot duurzamere consumptie?
Wat is de impact van duurzame reclame in video? VIA presenteert de resultaten van de analyse van 130 duurzame reclamecampagnes tijdens een webinar op 16 mei van 11u tot 12u15.
-
Hoe plan je effectieve audiocampagnes?
Aan het woord, Thierry Mars. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Wanneer, waarom en hoe gebruik ik radio in mijn communicatieplan?"
Training 24/7
Blijf op de hoogte van de nieuwe opleidingen en de belangrijkste insights uit de sector
Agenda
-
- Exchange Community
Hoe kunnen we innovatieonderzoek herzien, ook rekening houdend met AI?
-
- Master Class
GDPR and customer data protection
-
- Master Class
Growing your business profitably
-
- Master Class
Customer experience measurement (basics)
-
- Master Class
Introduction to business applications of AI in marketing
-
- Master Class
Creative thinking
-
- Master Class
Effective first party data strategy
-
- Master Class
Role of different retail sales channels
-
- Exchange Community
Hoe kan AI de segmentatie en targeting in marketing verbeteren?
-
- Exchange Community
Hoe betrek je je meest waardevolle doelgroep?
Jobline
Stagiair Marketing & Communicatie bij Reynaers Aluminium Belux
8-5-2024 Reynaers Aluminium bekijk vacature