-
UBA. Taking brands further. Much further.
Elke dag vecht u om uw merk te doen groeien. Om u te onderscheiden van de concurrentie. Hoeveel sterker zou u niet staan als u daarbij op trouwe bondgenoten kon rekenen?
-
UBA event planning 2021
We kijken allen uit naar het nieuwe jaar. Een jaar vol events, inspiratie en networking.
-
De 12 voordelen van uw UBA-lidmaatschap
Is uw bedrijf lid van UBA? Creëer uw gratis MyUBA account en maak gebruik van al onze diensten!
-
UBA verwelkomt Spaas Kaarsen als nieuw lid
Met meer dan 275 medewerkers en export naar een 40-tal landen, is het familiebedrijf Spaas Kaarsen marktleider in België en één van de belangrijkste spelers op de Europese markt.
Inspireren en een vleugje warmte toevoegen aan het leven van elke dag, dat is de missie van Spaas. We heten alle medewerkers van Spaas Kaarsen van harte welkom in onze community.
-
UBA verwelkomt Jumbo Supermarkten als nieuw lid
Jumbo wil het Belgische supermarktlandschap vernieuwen. Eind 2019 openden de eerste Belgische Jumbo-supermarkten in Rijkevorsel, Pelt en Lanaken en de uitbreiding zet zich gestaag voort in 2020. In de Jumbo winkels werken in totaal 630 medewerkers en op het hoofdkantoor in België 27 medewerkers. Op termijn ziet Jumbo potentieel voor ruim 100 winkels in België.
-
Ontdek hoe we u verder kunnen helpen
Uw bedrijf is lid van UBA en u kent wellicht de voornaamste voordelen: een gepersonaliseerde nieuwsbrief, gratis opleidingen, deelnemen aan Expert Communities, downloaden van documenten en guidelines... Maar soms hebt u een vraag en weet u niet meteen waar u terecht kan. Doe dan gerust een beroep op UBA Care en onze experten zetten u op weg.
-
Mee met de nieuwe marketing boeken dankzij UBA Book it
Op 8 oktober trappen auteurs Wim Vermeulen en Prof. Dr. Gino Verleye de nieuwe UBA Book it reeks af met de online voorstelling van hun boek ‘De Duurzame Belg’. 180 mensen schreven zich al in voor deze boekvoorstelling.
-
UBA verwelkomt Pelckmans Uitgevers als nieuw lid
Pelckmans Uitgevers maakt educatieve, algemene en professioneel-wetenschappelijke uitgaven en verzorgt opleidingen.
-
Dit was de UBA Trends Day 2020
Dankzij het vertrouwen van de meer dan 1.500 andere deelnemers zijn we er bij UBA in geslaagd om de UBA Trends Day opnieuw uit te vinden in een nieuw digitaal formaat. Zo konden we de crisis aanwenden om een nieuwe opportuniteit te ontdekken.
-
Geen UBA Xmas Lunch in 2020 omwille van Covid-19
Het UBA Exco heeft afgelopen donderdag, na het afwegen van alle pro’s en contra’s, besloten dat de UBA XMas Lunch dit jaar niet zal doorgaan.
Tijdens de UBA Xmas Lunch wordt normaal ook de Advertiser Personality of the Year (APOY) bekend gemaakt. Ook deze award zal in 2020 niet worden uitgereikt. -
UBA. Taking brands further. Much further.
Elke dag vecht u om uw merk te doen groeien. Om u te onderscheiden van de concurrentie. Hoeveel sterker zou u niet staan als u daarbij op trouwe bondgenoten kon rekenen?
-
Opleidingen UBA Academy online tot eind 2020
Bij UBA zetten we uw veiligheid en gezondheid voorop. Omwille van de onzekere vooruitzichten, hebben we besloten om alle opleidingen van 2020 waar mogelijk online te laten plaatsvinden.
-
UBA verwelkomt Balta Group als nieuw lid
We wensen alle medewerkers van Balta Group van harte welkom in ons netwerk.
Balta Group ontwerpt en vervaardigd stijlvol geweven tapijten en beschikt over geavanceerde productievestigingen in België en Turkije en distributiecentra in de VS.
-
Ontdek onze Summer Workshops en boost uw personal & team development skills
In augustus organiseert UBA een reeks online summer workshops gericht op 'Personal Development' en 'Team Development'. -
Vanaf 1 januari 2021 kunnen ook expertise-partners toetreden tot UBA
De grenzen tussen adverteerder, mediabedrijven en dienstverleners vervagen. Consumenten waren nog nooit zo mondig en de mondiale samenleving was nog nooit zo complex. Om in de veranderende wereld haar leiderschapsrol te kunnen blijven vervullen en hét expertisecenter binnen marketing en communicatie te blijven, verruimt UBA haar ledenprofiel. Vanaf 1 januari 2021 kunnen ook expertise-partners toetreden tot UBA.
-
UBA verwelkomt Honda als nieuw lid
Honda is een wereldwijd begrip als ontwerper en producent van moderne, energiezuinige en performante wagens en motorfietsen. Daarnaast is Honda ook toonaangevend in het segment van industriële motoren en power producten zoals buitenboordmotoren en grasmaaiers.
Honda Motor Europe Benelux (Zellik) is het Sales hoofdkantoor van Honda voor België, Nederland en Luxemburg en staat in voor de verkoop van moto’s en bromfietsen, wagens, power producten, spare parts en accessoires.
-
Tijdelijk versterking nodig in uw team? Ontdek onze nieuwe ledendienst Freelance Line
Onder de noemer UBA Care heeft UBA een reeks diensten die u op een gegeven moment van pas kunnen komen. Als UBA-lid kan u hier gratis gebruik van maken. Nieuwste telg in de reeks is 'Freelance Line'. Dankzij onze samenwerking met de organisatie The Maffia, deel van de Cronos Groep, kan u beroep doen op een tijdelijke medewerker. Zij hebben een database van 5.000 professionals, van community expert tot webdesigner.
-
UBA verwelkomt 2 nieuwe leden: Polestar en Too Good To Go
Het electrische automerk Polestar en de applicatie Too Good To Go, 2 merken die duurzaamheid hoog in hun vaandel dragen, kozen ervoor om zich aan te sluiten bij het UBA-ledennetwerk. Intussen tellen we 353 leden. Welkom aan alle medewerkers!
-
In welke media wordt het meest geïnvesteerd in België? Media Glance vertelt het u
Hoeveel euro werd er mijn sector gespendeerd aan media? En in welke media werd het meest/minst geïnvesteerd? Waarin investeren mijn concurrenten? Onze dienst Media Glance kan u inzicht geven in deze mediacijfers. Handige info voor uw management presentatie of om uw media strategie te staven.
Vertel ons wat u graag wilt weten en we zoeken het voor u op. Snel, handig en efficiënt. Enkel voor UBA-leden.
-
Chris Van Roey opnieuw verkozen als lid van het WFA Executive Committee
Tijdens de Algemene Vergadering van de WFA (World Federeation of Advertisers) werd het Executief Comité opnieuw samengesteld. Het Executief Comité bestaat uit senior marketeers en vertegenwoordigers van nationale adverteerdersverenigingen.
-
UBA lanceert een nieuwe dienst: UBA Care Line
UBA is er voor u, ook in moeilijke tijden. De sterke opmars van COVID-19 en de gevolgen ervan, hebben een grote impact op ons allemaal. We begrijpen maar al te goed dat het ook voor uw bedrijf op dit moment alle hens aan dek is om boven water te blijven.
-
COVID-19: Maatregelen UBA
Bij UBA volgden we de ontwikkelingen met betrekking tot het Corona-virus (Covid-19) op de voet.
In het licht van de beslissing van de federale overheid gisterenavond, zien wij ons genoodzaakt om alle activiteiten tot na de paasvakantie op te schorten. De deuren van ons kantoor en opleidingscentrum blijven tot en met die datum gesloten.
-
3 vragen aan Caroline Chabier, Vandemoortele
Caroline Chabier is de nieuwe voorzitter van de UBA Expert Community Research CMI. Naar aanleiding van dit voorzitterschap stelden we haar enkele vragen.
-
UBA verwelkomt Lava (Flandria) als nieuw lid
LAVA is de overkoepelende cooperatie van de Belgische groente- en fruit veilingen. Samen promoten ze Flandria groenten.
-
Draag samen met UBA uw steentje bij aan het “Agency Contract” voor creatieve bureaus en mediabureaus
In 2019, publiceerden we de eerste gezamenlijke gedragscode voor bureauselecties, samen met de drie representatieve beroepsverenigingen: UBA, ACC en UMA.
-
UBA Trends Day verplaatst naar 17 september
Naar aanleiding van de beslissing van de regering rond Covid-19 delen we u mee dat we tot onze spijt genoodzaakt zijn om de UBA Trends Day van 26 maart te verplaatsen naar 17 september 2020.
-
Wist u dat u deze praktische gidsen gratis kan downloaden? Voordeel exclusief voor UBA-leden
Als UBA-lid kan u gratis gebruik maken van onze praktische gidsen en guidelines. We behandelen hierin uiteenlopende onderwerpen zoals strategie, briefing, agentschapsrelatie en media...
-
Benieuwd hoe u dit jaar een Effie Award in de wacht kan slepen?
Omwille van het coronavirus wordt de Effie Info Class van 20/03/20 verplaatst naar een latere datum. Meer info volgt asap.
De Effie Info Class in het najaar gemist en toch interesse om een Effie Case in te dienen? De deadline voor registratie van de cases voor de editie nadert met rasse schreden. Twijfelt u nog? Juryleden en ex-winnaars trekken u graag over de streep en focussen daarbij op het belang van de touchpointstrategie. Afspraak voor de gratis Effie Info Class.
-
Ga samen met Ann Handley op de rem staan
‘Slow is the new fast’, dat is de filosofie van Ann Handley. Een internationale goeroe die dit jaar terug te vinden is in de Speakers corner op de UBA Trends Day. Tijdens een ‘deep dive’ sessie beantwoordt ze iedere vraag die op haar af komt.
-
UBA. Taking brands further. Much further.
Elke dag vecht u om uw merken te doen groeien. Om ze te onderscheiden van de concurrentie. Hoeveel sterker zou u niet staan als u daarbij op trouwe bondgenoten kon rekenen?
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- ...
- 8
- Volgende pagina