Home
Knowledge hub
-
Belgische media-inflatie komt in lijn met Europees gemiddelde
De World Federation of Advertisers (WFA) publiceerde recentelijk haar Outlook-rapport dat de veranderende kosten van media in grote mediakanalen in 34 markten beschrijft. Dit rapport biedt een overzicht van en een inzicht in het wereldwijde medialandschap. In dit artikel kijken we terug op de evolutie van de media-inflatie in België en vergelijken we de cijfers van 2023 met de voorspellingen voor 2024 voor de Belgische markt en de belangrijkste omliggende markten.
-
Hoe bewaak je de impact van je merk & campagne?
Aan het woord, Tim Van Doorslaer van DPG Media. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe meet je het succes van een campagne en de impact ervan op je marketing KPI's?"
-
Tien trends over sociale mediagebruik in België
De aanbevelingen van influencers hebben een steeds grotere impact op de verkoop van producten en diensten en verbeteren de merkvolging op sociale media. Dit is één van de bevindingen van de barometer voor sociale media - en influencer marketing 2024, uitgevoerd door de Arteveldehogeschool en de handelsfederatie Comeos. Ontdek de tien conclusies van het onderzoek.
-
UBA Training 24/7: nieuwe reeks video-opleidingen
De komende weken lanceren we één of meerdere nieuwe UBA Training 24/7 video-opleidingen. Deze focussen op de fundamentals van marketing en communicatie en zijn 24 uur op 24, 7 dagen op 7 beschikbaar. De geschikte manier om nieuwe inzichten te verwerven op jouw eigen tempo. Als UBA-lid heb je exclusief en gratis toegang tot deze opleidingen.
-
Luc Suykens vervoegt het wereldwijd leiderschapsteam van WFA
WFA heeft zijn leiderschapsteam versterkt met vijf nieuwe business leiders die toetreden tot het Executive Committee. Senior executives van AB InBev, Ferrero en Tata zullen worden vergezeld door de hoofden van twee nationale verenigingen, de ISA in India en de UBA in België, na hun verkiezing op de Global Marketer Week 2024 in Toronto.
-
Koen Verwee juryvoorzitter Belgian Marketing Awards
Koen Verwee is dit jaar de juryvoorzitter van de Belgian Marketing Awards. De CEO van Mediahuis België zal samen met een twaalfkoppige jury de Belgian Marketing Company of the Year, The Young Belgian Marketing Company of the Year en The Marketing Leader(ship) of the Year verkiezen.
-
Hoe een efficiënte geprinte media campagne realiseren?
Aan het woord, Bruno Liesse. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Welke rol speelt geschreven pers in een strategisch communicatieplan?"
-
De sleutels tot succes voor webshopoptimalisatie
Jaarlijks voert Becom, de Belgische e-commerce federatie, een onderzoek bij ongeveer 1000 consumenten om hun intenties, attitudes en verwachtingen ten opzichte van online winkelen te begrijpen: The Belgian Online Shopper Survey. Deze data werden gecombineerd met de inzichten van Hybrid die de afgelopen jaren meer dan 200 brands en omnichannelretailers in depth auditeerden op hun digitale marketingaanpak. De outcome? Een krachtig recept voor een succesvolle webshop. Ontdek de ingrediënten van Becom & Hybrid voor een beter presterende webshop.
Training 24/7
Blijf op de hoogte van de nieuwe opleidingen en de belangrijkste insights uit de sector
Agenda
-
- Master Class
Creative thinking
-
- Master Class
Effective first party data strategy
-
- Master Class
Role of different retail sales channels
-
- Exchange Community
Hoe kan AI de segmentatie en targeting in marketing verbeteren?
-
- Exchange Community
Hoe betrek je je meest waardevolle doelgroep?
-
- Master Class
The core principles of value based pricing
-
- Master Class
Marketing automation for engagement
-
- Exchange Community
Het definiëren van standaarden voor effectieve Retail Media in de Benelux
-
- Exchange Community
Hoe AI futureproof integreren in je marketingteams en je bedrijf?
-
- Master Class
Masterful sales presentations
Jobline
Stagiair Marketing & Communicatie bij Reynaers Aluminium Belux
8-5-2024 Reynaers Aluminium bekijk vacature