Reputation & Crisis Communication (nl)

Master Class,

Hoe kunnen marketeers en PR-specialisten beter samenwerken wanneer het fout loopt?

De tijd dat een consument zijn/haar mening over een product vormt aan de hand van wat het bedrijf over dat product vertelt, is lang voorbij. De consument hecht evenveel belang aan hoe het er achter de schermen van het bedrijf aan toegaat (werkt het berdrijf op een duurzame manier, behandelt het zijn medewerkers goed, wordt de CEO niet te veel betaald…?) om zijn mening te vormen.

Vaak vormen crisissen zich omdat er op dat vlak iets fout loopt. Maar even vaak is het product zelf of de communicatie rond het product de oorzaak van de crisis.

Na het volgen van deze opleiding:

Aan de hand van ‘case studies’ leren we hoe u als marketeer omgaat met een ‘product recall’ of een bad ‘buzz’, wat kunnen marketeers en PR-experten van elkaar leren in zo een geval, welke impact heeft een crisis op uw marketingplan en hoe kan u een crisis helpen vermijden en/of oplossen?

Voor wie?

Product managers, marketing managers, community managers…

Niveau:

Advanced

Taal:


De workshop wordt gegeven in de taal van de spreker: Nederlands. 
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.
De slides zijn in het Engels.

Goede balans tussen theorie en praktijk, gebracht door enthousiaste en deskundige sprekers. Ik kan er direct mee aan de slag. Aanrader!- Marco van Haaften, International Marketing Director, Cartamundi - 27/03/2018

  • Advanced
  • Public Affairs & Regulation
  • Public Affairs

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.