Customer Experience Management (fr)

Master Class,
  • 13:45 - 14:00
    • Onthaal

  • 14:00 - 17:30
    • Programma

      Valérie Busquin, Partner of Business Markers
      1. Inleiding: Wat is customer experience, waarom is het zo belangrijk voor marketeers, wat zijn de voordelen en de vaakst voorkomende valkuilen
      2. Belangrijkste aspecten voor een sterke customer experience
      3. Customer experience (CX) – beste praktijken
        • In kaart brengen van de customer journey (outside-in benadering)
        • Woordje over de beste praktijken betreffende klantbelevingsprogramma's
        • De customer experience verbeteren – stappenplan maken
  • Strategy & Branding
  • Strategy
  • Beginner

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.

Deel met anderen