Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Social Selling (nl/fr)

Master Class,
  • 13:15 - 13:30
    • Onthaal

  • 13:30 - 17:00
    • Programma

      Benny Van Calster, Partner of Minds&More Thierry Moubax, Partner of Minds&More
      • Belang van een strategie voor social selling om groei en leads te genereren
      • Uw salesteams op één lijn stellen rond een gezamenlijk kader voor contentmanagement en social selling
      • Social selling als een krachtige hefboom en hoe content creëren die aansluit op de buyer journey
      • Uw contentbibliotheek organiseren en best practices creëren voor content / assets
      • Hoe content doeltreffend organiseren
      • Hoe een verkoopgesprek opbouwen dat een reactie triggert
      • Betrokkenheid evalueren met relevante metrics (op basis van LinkedIn).
  • Beginner
  • Omnichannel & Sales

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

SMA-leden: deelname is inbegrepen in het SMA-lidmaatschap. Maximaal 3 inschrijvingen per deelnemer per jaar.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.