Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Google Analytics (nl)

Master Class,
  • 13:15 - 13:30
    • Onthaal

  • 13:30 - 17:00
    • Programma

      Remco Van Der Beek, Founder of Engage Digital

      KPI Scorecards volgens het RACE model 

      Reach en engagement van verkeersbronnen analyseren

      • Performantie van kanalen en campagnes analyseren: search, display, social, email, direct etc.
      • De beperkingen van reach en engagement metrics
      • Segmentatie inzetten voor diepere inzichten

      Conversie inzichtelijk maken

      • Conversie: doelen en trechters (funnels) maken en gebruiken
      • Conversie: e-commerce data verzamelen en analyseren
      • Conversie attribueren in een multi-touchpoint omgeving

      Website gebruik analyseren

      • Wie zijn mijn gebruikers?
      • Content performance analyseren: tekst pagina’s, video, downloads, kliks op buttons en links
      • User journeys analyseren

      Data visualisatie & reporting

      • Custom reports opzetten
      • Google Analytics dashboards maken in een handomdraai
      • Nog rijkere dashboards maken met Google Data Studio
  • Beginner
  • Research, Data & ROI
  • Data

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.