Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

B2B Social Media (nl)

Master Class,

Sprekers

  1. Clo Willaerts

    Clo Willaerts

    Digital Marketing Expert

    Clo Willaerts is een digitale-marketingspecialiste. Ze heeft de afgelopen twintig jaar ervaring opgedaan bij het begeleiden van merken die een verandering ondergaan, meer bepaald inzake hun positionering in het digitale universum. Clo is een gesmaakt blogster en keynote speaker. Ze publiceerde ook drie werken, 'Digital Marketing Like a PRO', ‘The Conversity Model’ en ‘Altijd naakt’. Clo Willaerts is gepassioneerd door haar vak en ze weet die passie en haar inzichten zeer aanstekelijk over te brengen.

    Boeken:

    NEW Digital Marketing Like a PRO, september 2018, Lannoo Campus

    Digital marketing like a PRO is een makkelijk te volgen stappenplan om je marketing via alle digitale kanalen te optimaliseren. Boordevol informatie en voorbeelden om tot succes te komen, vrij van inhoudsloze paginavulling, zodat je direct met het boek aan de slag kan.

    Zowel voor de minder ervaren marketeer als de professional die zijn skills wilt boosten en updaten: dit handboek digitale marketing helpt je jouw marketingdoelen te bereiken.

    Altijd Naakt, April 2013, Lannoo Campus

    Het internet was lange tijd een plek om ongestoord te experimenteren met je identiteit en je voorkeuren. Met de komst van sociale media zijn de redenen waarom we online gaan niet veranderd: we willen bijleren, mensen ontmoeten, maar ook gewoon de tijd doden of onnozel doen.
    Ondertussen steunt het zakelijk model van de grote social media-spelers op een zo groot mogelijk aantal gebruikers die allemaal hun echte naam gebruiken. En plotseling is het gevoel van vrijheid weg...

    Je reputatie in het echte leven wordt namelijk bepaald door wat er online over jou te vinden is. En wat je online uitspookt, blijft niet langer onopgemerkt of ongestraft in het echte leven. Clo Willaerts toont bedrijven en individuen de weg om via internet en sociale media hun eigen stijl te vinden en zelf controle te houden over hun onlinereputatie.

    The Conversity Model, February 2011, Lannoo Publishers

    Social media has disrupted traditional marketing, advertising and even business models. In fact, traditional marketing is dead!
    Ordinary people, millions of them, are using social media every day to solve their problems: coping with information overload, finding a new job or even a new boyfriend. Just as importantly, they collect information and opinions before deciding what to spend their money on. The people you used to know as your targeted audience, your consumers or even your prospects are now using Facebook, Twitter, blogs and YouTube to start and join millions of conversations, which can be both valuable and trivial.
    But how can businesses learn to listen into and monitor these conversations without getting a headache? How can they successfully build and maintain a presence which allows them to ‘fish where the fish are’? How can they align their business objectives with their social media efforts? And what should they actually do now that social media has irreversibly changed the way that companies do business and hire people?

    Internet expert Clo Willaerts offers us convincing practical answers to all these questions. Using her Conversity model and a number of inspiring case studies, she explains how conversations can be observed, influenced and transformed into conversions, resulting in the kind of return on investment everybody likes: lower costs and higher revenue.

  • Beginner
  • B2B
  • Social Media

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.