Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Service Thinking in Digital Age (nl)

Master Class,

Hoe service thinking een andere kijk op je business geeft

“It’s not the strongest of species that survives, nor the most intelligent, but the one most responsive to change‚Äč”. Dit is een uitdagingen voor velen. Hierbij kijken we vaak naar fascinerende en inspirerende disruptors. Maar zij hebben geen legacy zoals een bestaande business.  Hoe kan je structureel nadenken over het omturnen van je business?

Service thinking geeft je een systematische leidraad om je business in vraag te stellen en future proof te herdefinieren. Neem bv de smartphone: dit is geen device waarbij de features de doorslaggevende rol spelen maar dit is de toegangspoort tot een waaier van entertainment, informatie, communicatie, …

Topics

  • de fundamenten van service thinking
  • inspirerende voorbeelden van service thinking
  • een challenge die je een aantal eerste service thinking ideeën mee op zak geeft

Na het volgen van deze opleiding

  • kijk je op een andere manier naar je business vandaag en morgen
  • beschik je over nieuwe verhalen en inspiratie om uw offering op een andere manier naar de markt te brengen
  • heb je alle vertrouwen in een succesvolle toekomstige business

Voor wie?

Managers, executives en business leiders op zoek naar strategisch inzicht in de opportuniteiten die zich vandaag en morgen aanbieden.

Niveau

Beginner. De deelnemers hebben geen specifieke technische kennis nodig, maar enige voorkennis in marketing en digitale media zal bijdragen tot het succes van deze opleiding.

Deze opleiding richt zich naar “beginners” met een elementaire kennis van het behandelde thema.
Hebt u al ervaring met het thema? Dan raden wij u aan deel te nemen aan de Expert Communities  (deelname is exclusief voorbehouden voor UBA-leden).

Taal

De opleiding wordt gegeven in de taal van de spreker: Nederlands.
De slides zijn in het Engels.

Zeer interessante sessie met voldoende ruimte voor zinvolle interactie. Een goede manier om vanuit een andere hoek naar de dagdagelijkse business te kijken. - Anoniem - 13/06/2018

Inschrijven
  • Strategy & Branding
  • Strategy
  • Beginner

Meld u aan of maak een account om te kunnen inschrijven

Registreer

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.